Obserwatorzy

sobota, 23 grudnia 2017

Radości i uśmiechu każdego dnia

Moi Drodzy
Choć blog został zawieszony to chciałabym Wam życzyć jeśli tu kto zajrzy przypadkiem -
Radosnych, cudownych świąt i miłości w sercach która płynie ze źródła.







Na zdjęciach 2 drewniane tabliczki które ostatnio wymalowałam . Gwiazda wykonana przez zaufanego stolarza wedle mojego życzenia. Tak więc mam swoją pierwszą gwiazdę :)
Dużo dobrej, pozytywnej energii na Nowy 2018 Rok posyłam i nie martwcie się - bo martwienie to martwa energia, która nic nie wnosi do naszego życia. Od teraz wszystko jest OK :) tego się trzymajcie.
Do usłyszenia
Jolanna

7 komentarzy:

aldia pisze...

Wzajemnie, Radosnych Świąt, samych miłych spotkań

Thick Bones pisze...

Piękne klimatyczne zdjęcia , a psiak jaki uroczy :D
Najważniejsze , że ta gwiazda sprawiła Ci radość .
Zdrowych i pogodnych Świąt .

Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

---> odnowionaja.blogspot.com

Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

Jolanna pisze...

Dziękuję :)aldia arcadia
Sylwio zajrzę tam :)

IVONNA pisze...

Zdrowych i spokojnych Świąt :)

brydzia pisze...

Radosnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia :)

Avrea pisze...

dziękuję , wesołego po świętach Szczęśliwego Nowego Roku

Kamila pisze...

Jolanno, mam poczucie że ściągnęłam Cię tu myślami. Kilka dni przed świętami przeglądałam archiwalne wpisy na Twoim blogu. Brakuje mi tamtej blogosfery.
Po cichu wierzę że jeszcze wrócisz ;)
Wszelkiej Pomyślności w Nowym Roku!