Obserwatorzy

niedziela, 20 grudnia 2015

Pracowicie przed świętami

Moi Drodzy,
Pamiętacie mnie jeszcze, chyba tak skoro tu zaglądacie :) Niestety nie mam już czasu tak wiele jakbym chciała na swoje przyjemności. Ostatnio pracy zawodowej i najbliższym poświęcam najwięcej uwagi, w wolnej chwili chwytam za pędzle. Moje malowidła znalazły już swoje nowe domy - wystawione były na Kiermaszu Adwentowym.




Wzór anioła Teresa Kogut. Akryl na drewnie.


Wpadnę jeszcze z życzeniami. Powodzenia w świątecznych przygotowaniach !!!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Przepiekne sa Twoje prace!
Pozdrawiam
Marta

petra bluszcz pisze...

Cudowne i magiczne są te anioły! o prostu piękne!
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

Jasmin pisze...

Życzę wytchnienia, spokoju, nadziei,szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia.

Juta pisze...

Twój Anioł jest cudnej urody. Jest w nim jakaś magia.Kruchość delikatność a zarazem siła.Tak to widzi moja wyobraźnia.
Śląc życzenia pragnę aby otaczała Ciebie i Twoją rodzinę magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i miłość.
WESOŁYCH ŚWIĄT !

AliceLovesBrocante pisze...

Wszystkiego dobrego! Oby magia świąt trwała jak najdłużej:) Pozdrawiam Ala

kopalniapomyslow pisze...

Och, jakie cudne prace! Na widok Twoich aniołów dech zapiera. Marzenie...Nieziemskie! A sarenka, jak żywa. Podziwiam Twój ogromny talent, a trafiłam dzięki anielskiej opatrzności. Cieplutko pozdrawiam.

Leonnelka FCI pisze...

Piękne Twoje prace :)